Nema više menstruacije nakon prestanka uzimanja tableta [Savjet stručnjaka]

Zdravlje

Prije nekog vremena prestala sam piti kontracepcijske tablete. Već sam imala stvarno razdoblje, ali drugo se ne želi pojaviti, iako su prošla 2 mjeseca od posljednjeg. Nisam trudna. Je li moguće da je krivica prestanak uzimanja tableta i poremećaj regulacije tijela?

Da, moguće je, ponekad se redoviti ciklusi vrate tek nakon nekoliko mjeseci nakon prestanka uzimanja pilule. Međutim, savjetujem vam da se po tom pitanju osobno obratite liječniku koji dolazi.

Imajte na umu da je odgovor našeg stručnjaka informativan i da neće zamijeniti posjet liječniku.

Barbara Grzechocińska

Docent na Odjelu za porodništvo i ginekologiju Medicinskog sveučilišta u Varšavi. Prihvaćam privatno u Varšavi na ul. Krasińskiego 16 m 50 (registracija je moguća svaki dan od 8 do 20 sati).

Oznake:  Lijekovi Obitelj Psihologija 

Zanimljivi Članci

add