Mogu li prestati uzimati Lutein 50? [Stručni savjet]

bok, trudim se za dijete. Istraživanje sam proveo - s pozitivnim rezultatima. Liječnik mi je dodijelio Lutein 50 (2 tablete 10 dana), a 10. dan sam napravila test za trudnoću.Nakon 2 dana gutanja tableta, ujutro me počeo boljeti trbuh. Je li to normalno? Mogu li prestati uzimati ove lijekove? Neće li biti posljedica da sam ih već uzimao 2 dana?

Bolovi u trbuhu najvjerojatnije nemaju nikakve veze s Luteinom. Možete zaustaviti lutein, ali nakon zaustavljanja trebali biste očekivati ​​krvarenje.

Imajte na umu da je odgovor našeg stručnjaka informativan i da neće zamijeniti posjet liječniku.

Barbara Grzechocińska

Docent na Odjelu za porodništvo i ginekologiju Medicinskog sveučilišta u Varšavi. Prihvaćam privatno u Varšavi na ul. Krasińskiego 16 m 50 (registracija je moguća svaki dan od 8 do 20 sati).

Oznake:  Seksualnost Zdravlje Provjeri 

Zanimljivi Članci

add